21-49km
| Dystans całkowity: | 1695.57 km (w terenie 93.00 km; 5.48%) |
| Czas w ruchu: | 53:22 |
| Średnia prędkość: | 24.56 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 74.20 km/h |
| Suma podjazdów: | 7305 m |
| Maks. tętno maksymalne: | 203 (100 %) |
| Maks. tętno średnie: | 185 (92 %) |
| Suma kalorii: | 26389 kcal |
| Liczba aktywności: | 55 |
| Średnio na aktywność: | 30.83 km i 1h 16m |
| Więcej statystyk | |
Z kolegami
-
DST
35.43km
-
Czas
01:43
-
VAVG
20.64km/h
-
VMAX
48.47km/h
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria 21-49km
Miasto
-
DST
21.86km
-
Czas
01:40
-
VAVG
13.12km/h
-
VMAX
43.50km/h
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria 21-49km
Miastowe
-
DST
26.83km
-
Czas
01:30
-
VAVG
17.89km/h
-
VMAX
43.09km/h
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria 21-49km
Malta teren
-
DST
20.20km
-
Teren
10.00km
-
Czas
00:52
-
VAVG
23.31km/h
-
VMAX
44.34km/h
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria 21-49km
Miejska jazda.
-
DST
30.00km
-
Teren
3.00km
-
Czas
01:15
-
VAVG
24.00km/h
-
VMAX
41.54km/h
-
Podjazdy
200m
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria 21-49km
Do Murowanej Gośliny
-
DST
37.07km
-
Czas
01:29
-
VAVG
24.99km/h
-
VMAX
46.11km/h
-
Temperatura
20.0°C
-
Kalorie 1200kcal
-
Podjazdy
110m
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Kategoria 21-49km
III Wyścig Kolarski im. Andrzeja Wiśniewskiego w Luboniu - Objazd trasy
-
DST
45.91km
-
Czas
01:55
-
VAVG
23.95km/h
-
VMAX
48.47km/h
-
Kalorie 1000kcal
-
Podjazdy
250m
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Wyjazd z domu o 11:26, po 16km jestem już na miejscu startowym, spoglądam na przebieg trasy który wcześniej napisałem na kartce. Ruszam aby zaznajomić się z trasą... Trochę pobłądziłem, przy okazji poznawałem okolice. :) Jak już miałem już wszystko poukładane w głowie gdzie i kiedy skręcić ruszyłem aby zrobić ślad trasy wyścigu na endomondo. Ślad wyszedł całkiem dobrze.
Trasa jest stosunkowo szybka, pewnie osoby na szosówkach średnie będą mieli w okolicach 40km/h. :) Kołłątaja obok ośrodka sportowego bez zastrzeżeń, przecięcie ulicy 11 Listopada jedziemy z górki wokół drzew, bardzo przyjemna jazda. Czasem jedynie dało się spotkać studzienki na tej ulicy. Skręcamy w ul. Lipową droga jest szersza, dwukierunkowa. Nadal wokół drzew, jednak tym razem pod górkę. Nawierzchnia jest całkiem ok. Na skrzyżowaniu skręcamy w lewo, wjeżdżając w ul. Szkolną. Przed kolejny zakrętem w prawo napotykamy pierwszy bardziej poważny problem. Jedna studzienka jest zapadnięta. :> Z ul. Szkolnej skręcamy w prawo w Sienkiewicza. Tutaj nawierzchnia nie jest tak dobra jak na poprzednich odcinkach. Z Sienkiewicza jedziemy prosto aż do ul. Przejazd. Skręcamy na delikatnym zakręcie w prawo wjeżdżając ul. Kilińskiego. NA skrzyżowaniu 11 listopada i Kasprowicza jedziemy prosto czyli ulicą Kasprowicza. Poruszamy się wokół domków jednorodzinnych. Jedziemy z górki więc prędkość będzie dosyć wysoka. Dojeżdżamy do końca ulicy i skręcamy w prawo na Wojska Polskiego. W tym momencie podjeżdżamy pod górkę. Na drugim zakręcie skręcamy w prawo, czyli ul Reja. Nawierzchnia jest ok, tym razem jedziemy z górki w dół. Dojechaliśmy do ul. 11 Listopada skręcamy w lewo. Ul. 11 Listopada posiada dosyć dużo łat, za Chatą Polską skręcamy w lewo w ul. Szkolną. Według mnie ten odcinek posiada najgorszą nawierzchnie. Łata na łacie, dziura na dziurze. :) Jedziemy do końca ulicy i skręcamy tym razem w prawo znowu w Wojska Polskiego. Przy wewnętrznej stronie znajduje się dosyć długa łata z z długo dziurą, przypominającą tor od tramwaju. Jedziemy pod górkę, dosyć zdradliwą, według mnie najtrudniejsza prosta w wyścigu. Dojeżdżamy do skrzyżowania Wojska Polskiego, Poprzecznej i Kołłątaja, skręcamy w prawo w Kołłątaja i jedziemy do mety.
Powyżej tego tekstu macie ślad razem z wysokościami i prędkościami na endomondo.
Na terenie ośrodka sportowego już trwają przygotowania. Poniżej mała relacja zdjęciowa. 




O 12:42 ruszyłem w drogę powrotną. Robiąc przy tym ostatnie okrążenie wokół trasy wyścigu. 52 minuty i 20km później byłem już w domu.
Kategoria 21-49km
Trening
-
DST
32.32km
-
Czas
01:14
-
VAVG
26.21km/h
-
VMAX
44.00km/h
-
Kalorie 685kcal
-
Podjazdy
262m
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Standardowy trening na Malcie. Do 12km jechałem z siostrą potem musiała pojechać do domu, ja zostałem dalej. Z siostrą trzymaliśmy średnią ~22km/h.
Brakuje mi niskiej pozycji na rowerze, jednak rower z założenia producenta miał być uniwersalnym. Czyli będę pewnie zmuszony dokupić drugi mostek prosty. :)
Kategoria 21-49km
Psss... I flak z tyłu.
-
DST
21.51km
-
Czas
00:49
-
VAVG
26.34km/h
-
Kalorie 462kcal
-
Podjazdy
54m
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Pierwsza złapana guma w tym sezonie. Pęknięcie na 9.5mm... Dobrze, że na Malcie pękła, a nie gdzieś na trasie, 4km pieszo z rowerem pod pachą. :> W drodze powrotnej jak niosłem rower, zatrzymał się jeden rowerzysta i spytał się jakie mam koła, odpowiedziałem, że 28" a rowerzysta z bagażnika wyciągnął nową dętke. :) Pozdrawiam Pana. :>
Morał z dzisiejszego treningu jest taki, że nawet jak blisko wyjeżdżasz, to wszystko może się zdarzyć.
Kategoria 21-49km, Rower
Po Sigmę BC1009
-
DST
27.16km
-
Czas
01:17
-
VAVG
21.16km/h
-
Kalorie 540kcal
-
Podjazdy
361m
-
Sprzęt Lazaro Integral V1 Men
-
Aktywność Jazda na rowerze
Do MaxBike po Sigmę. Ustawiona już jest za chwilę test bojowy. :>
Kategoria 21-49km







